Pazar, Mart 13, 2011

HİLÂL GÜLER



18.08.1974 tarihinde Aydın'da doğmuşum. İlk öğrenimimi Bağarası Kemalpaşa İlkokulu'nda, orta öğrenimimi Söke Lisesi'nde tamamladım. Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü'nü 1995'te birincilikle bitirdim. Yine aynı üniversitenin sosyal bilimler enstitüsünde lisansüstü öğrenimimi tamamlayarak "bilim uzmanı" ünvanını aldım.
15.09.1995'te Niğde'nin Bor ilçesinde başladığım meslek hayatımı Tekirdağ, Siirt, Amasya gibi Anadolu'nun değişik bölgelerinde yer alan illerinin bana bir şeyler kattığına inandığım ilçelerinde sürdürdüm. Bu illerde geçirdiğim yıllar "Anadolu'yu, Anadolu insanını" ve nihayet "Anadolu gerçeğini" daha iyi tanımamda ve kavramamda etkili oldu. Bu yüzden kendimi şanslı sayıyorum.
Bütün bunların ötesinde severek ve isteyerek başladığım meslek hayatımı şu an SÖKE HİLMİ FIRAT ANADOLU LİSESİ'NDE sürdürmek beni mutlu ediyor. Çünkü; "Anadolu'nun diğer yerlerindeki gençler gibi milletçe elimizdeki tek cevherin siz gençler olduğunuzun bilincindeyim ve sizlerin sevgi dolu, saygılı, erdemli, inançlı bireyler olarak yetişeceğinizden de şüphe duymuyorum."
İyi ki varsınız, iyi ki sizlerleyim.

Eylül 2007

Hiç yorum yok: