Cumartesi, Mart 12, 2011

GEMİNİN SESİ

Artık ne umutlarım var hayattan,
Ne beklentilerim.
Hayatım yalanmış, der geçerim.
Hiç yalnız bırakmadı beni,
Tek dostum olan hüzünlerim.
Bir sevdiğim vardı,
Yalnızca oydu sevenim.
Ama gitti...
Tıpkı diğerlerinde olduğu gibi.
"Beni bırakma" dedim,
Dinlemedi, bırakıp gitti.
Giderken öyle bir baktı ki
Her zamanki bakış gibi değil,
"Unutursun" der gibiydi.
Gözlerim buğulandı,
Gözyaşlarım yanaklarıma süzülür derken
Kalbime aktı, yaktı...
Bir de arkasına bakıp,
Gülerek el salladı
Utanmadı.
Geminin sesiydi,
En son duyduğum melodi.
Ayrılıyordu, gidiyordu artık limandan
Beklentilerimi, sevgilerimi,
Umutlarımı ve hayallerimi
Çaldı o gemi.
O andan beri sevmiyorum
Gemileri ve denizleri,
O andan beri sevmiyorum ben,
Onun gözlerine benzeyen
Başka deniz gözleri...

Gülçin POYRAZ

Hiç yorum yok: