Cumartesi, Mart 12, 2011

BİLEMEZSİN

Avuçlarımın arasından kayıp giden,
Sen değilsin ki!
İnsan ancak sahip olduklarını yitirebilir.
Ben sana sahip miyim?

Avuçlarımın arasından kayıp giden,
Masum yüreğin değil ki!
O, sadece sevdi...
Aşkı seçmedi ama olsun,
Erkekçe de olsa seçmesini bildi ya,
O yeter...

Saçların değil ki
Avuçlarımın arasından kayıp giden!
Onlar hep avuçlarımda
Ve hep bana ait
Sen onlarla var oldun ya bende
Şimdi eskisi gibi değilse de saçların
Olsun varsın...

Avuçlarımın arasından kayıp giden,
Göz yaşlarım değil ki!
Onlar zaten tükendi...
Her bir damla sana kavuşmak için
Beni terk edip gitti...

Umutlarım değil ki
Avuçlarımın arasından kayıp giden!
İnanmasam bile umutlar hep benim olacak.
Bil ki her hayalim sensiz başlar,
Senli biter
Elimde değil...

Avuçlarımın arasından kayıp giden,
Zaman be sevgilim, saatler!
Bilemezsin ki sen;
Benim için sensiz geçen her anın nelere bedel olduğunu...
Seni beklerken kaybettiklerimin önemini,
Bilemezsin...
Ve sen şunu bil;
Ya sen gelirsin, biter bu yalnızlık
Ya da ölüm gelir!

Çağıl KAYA

Hiç yorum yok: