Cumartesi, Mart 12, 2011

BÜYÜ

Sana seni sevdiğimi söylüyorum,
Sense her defasında bir adım geri gidiyorsun.
Sana seni sevdiğimi söylüyorum,
Sense her defasında çekip gidiyorsun.
Bu kadar kolay mı seni için gitmek?
Zor olan kalıp savaşmak değil midir hep?
Öyle bir aşk ki benimkisi
Her defasında "yine mi" demeden, bıkmadan kendini gösteren.
Adım adım, sanki koşar gibi uzaklaşsan da benden
İçimdeki seni, sana söyleyen.
Öyle bir özlem ki benimkisi
Bir adım uzaklaştıkça sen,
Bir adım daha sana yaklaşan ben
Ama yine de uzaksın,
Sana yetişemiyorum artık gerçekten.
Öyle bir şey yaptın ki izini kaybettiren
Bulamayacağımdan korkuyorum.
Evet gözlerim gözlerinde, ellerim ellerinde.
Ama kalbim? Ya senin kalbin?
Seni görüp de eskisi gibi hissedememek...
Öyle bir şey yaptın ki bana,
Öyle bir şey oldu ki
Aşkım da ben de yorgun düştük artık.
Büyüsü bozuldu anlıyor musun?
Artık hiçbir şey eskisi gibi değil.
Artık ne seni takip edecek adımlar var ardında
Ne de sana bıkmadan usanmadan kendini gösteren aşkım.
Artık ne seni özleyen var ne de seni seven.
Lütfen artık kaçma da, savaşmayı öğren!
Tamamen büyüsü gitmeden...

Özge ELYAKAN


Hiç yorum yok: