Pazar, Mart 13, 2011

FIRAT DUMANOĞLU

06.06.1991 yılında doğdum. Henüz beş yaşındayken müzikle karşılaştığımda -belki size saçma gelecek ama işte o notalarda- kendimi bulmuştum. Amcamın ve ağabeyimin yardımlarıyla önce darbuka, daha sonra da bateri çalmaya başladım. Fakat müzikle uğraşırken okuldan bir nebze olsun soğumadım. Sahneye ilk defa 14 yaşında iken Kuşadası'nda bir barda çıkmıştım. O geceki heyecanımı kelimelerle anlatmak mümkün değil. Ama gece sonunda paramı almış olmak, işte o an, muhteşem bir andı. Belki de bu heyecan, bu mutluluk; çocukluktu. Çünkü daha sonra aldığım hiçbir ücretten bu kadar zevk almadım. Birçok yerde hatta ünlü insanlara bile çaldığım oldu. Fakat profesyonellik bu zevki benden almıştı.
Bence çocuk kalmak, amatör olmak daha iyi.
Hayatımda bir kere aşık oldum. Ve onun yüzüne bakmak... Fakat yanımda olmadığını bilmek, beni sonu olmayan bir uçuruma itiyor gibi.
Şu an ÖSS'ye hazırlanıyorum. Çünkü üniversiteye gitmeyi çok istiyorum.
Size bir nasihatim var. Siz, siz olun; hayatta yapmanız gerekeni ertelemeyin ve yapın. Ben bunu bir kez yaptım ve çok pişmanım!
2.12.2008

Fırat DUMANOĞLU

Hiç yorum yok: