Pazar, Mart 13, 2011

HİLÂL BULUT

Çocukluğumun ilk beş yılını Eskişehir'de geçirdim. Babamın mesleği gereği Muş'a tayinimiz çıktı. Anasınıfını ve 1. Sınıfı, Muş'ta Yavuz Selim İlköğretim Okulu'nda tamamladım. Muş'ta üç yıl kaldık. Sonra tayinimiz Söke'ye çıktı. İlköğretim ve ortaokulu Sadullah Kuşada İlköğretim Okulu'nda başarıyla tamamladım. Ortaokulun son senesinde liselere giriş sınavına girdim ve Hilmi Fırat Anadolu Lisesi'ni kazandım. Şimdi bu okulun son sınıf öğrencisiyim.
Müzikle ilgilenmeye ortaokulun son senesinde başladım ve gitar kursu aldım. Lise 2 ve Lise 3'te okulun dinletilerinde solist olarak görev aldım. Ayrıca okul konserlerinde ve okulun düzenlemiş olduğu bazı programlarda görev alarak şarkı söyledim.
İleride en büyük hayalim de iyi bir müzisyen olmaktır.

Hilâl BULUT
12 TMA / 385

Hiç yorum yok: