Pazar, Mart 13, 2011

TUDE BİBER

Hemşire bir anne ve öğretmen bir babanın iki çocuğundan biri olarak 23 Aralık 1991 yılında Samsun'da dünyaya geldim. İlköğrenimime İzmit Yahya Kaptan İlköğretim Okulu'nda başlayarak, Aydın-Söke Kocagözoğlu İlköğretim Okulu'nda devam ettim. Şu an öğrenimimi Söke Hilmi Fırat Anadolu Lisesi son sınıf öğrencisi olarak sürdürüyorum. 3-4. sınıfta başlayan okuma serüvenim beni, ortaokulda kendi çapımda bir şeyler yazmaya yöneltti. Lisede, edebiyat öğretmenlerimin yönlendirmesiyle çeşitli yarışmalara katıldım; dereceler aldım. Ünlem Sanat-Eşik Cini, Praksis Eğitim ve birkaç dergide yayımlanan öykülerim var. Çeşitli edebiyat yarışmalarında derecelerim var. Arkadaşlarımla oluşturduğum öncelikle Söke ve çevresinde yankı uyandıran Pankart Edebiyat-Kültür-Sanat ve Gençlik Dergisi'ni çıkarttık. Üniversite'de psikoloji okumak istiyorum. İnsanlar, yaşam, dünya ve düşüncelerin hayatımda önemli bir yeri var. Çünkü edebiyatın kaynağının, yaşam ve insanlar olduğunu düşünüyorum. Bu alanda başarılı olabileceğime inanıyorum. Edebiyatın yanı sıra müzik, sinema ve tiyatronun da hayatımda önemli bir yeri var. Yeni insanlar tanımayı ve yolculuk yapmayı seviyorum. Ne kadar çok kişi tanırsak, o kadar çok hayata sahip olabileceğimizi düşünüyorum. Sonuç olarak, okumak ve yazmak benim için büyük bir tutku. Bu güne kadar böyleydi en azından, bundan sonra da böyle olacağından kuşkum yok...

Hiç yorum yok: